Anmälan till Örebro cup
Fre 13 jun, 12:00-17:00
Örebro
Samling: 12:00, Parkeringen vid Coop, ÅkersbergaNu är det bestämt att vi kommer att ställa upp med 1-2 lag i Örebro cup.
Cupen kommer att spelas helgen 13-15 juni.
Första matchen kommer att spelas tidigast kl:15 på fredag och då flera skolor har avslutning på fredag innan lunch så kommer vi att ha gemensam samling fredag 13/6 kl:12 vid Coop parkeringen Åkersberga.
Kallelsen är öppen till 26/1 kl:18 och efter detta kommer vi att boka lag och boende.
Vi kommer att behöva ta in en handpenning på 500kr/person som ska betalas in senast 30/1-25.
Boende: I skola på luftmadrass
Matchinformation: 7-7, 2x20 min
Nivån på cupen är gruppspel (6 matcher) eller tävling med slutspel (4-6 matcher beroende på placering) och kommer att bestämmas när vi bokar in lag i januari.
Transport: Vi behöver ett antal bilar till och från cupen, samt eventuellt under cupen för att flytta oss mellan boende och planer, mm.
Kostnad: Ca pris 2500 kr/deltagare för boende, mat och aktivitet. Senast inbetalning av handpenning på 500kr/person blir 27/1 + resterande ca 2000kr i april.
Om ni svarar Ja, vill vi även att ni skriver in i kommentar:
1) Nivå Gruppspel (lättare), Nivå Tävling med slutspel (svårare), Nivå Båda (spelar ingen roll)
2) Behöver skjuts eller Har x antal platser i bil
3) Om förälder vill följa med och sova eller behjälplig på plats med skjutsning, mm
orebrocupen.se/Cupen kommer att spelas helgen 13-15 juni.
Första matchen kommer att spelas tidigast kl:15 på fredag och då flera skolor har avslutning på fredag innan lunch så kommer vi att ha gemensam samling fredag 13/6 kl:12 vid Coop parkeringen Åkersberga.
Kallelsen är öppen till 26/1 kl:18 och efter detta kommer vi att boka lag och boende.
Vi kommer att behöva ta in en handpenning på 500kr/person som ska betalas in senast 30/1-25.
Boende: I skola på luftmadrass
Matchinformation: 7-7, 2x20 min
Nivån på cupen är gruppspel (6 matcher) eller tävling med slutspel (4-6 matcher beroende på placering) och kommer att bestämmas när vi bokar in lag i januari.
Transport: Vi behöver ett antal bilar till och från cupen, samt eventuellt under cupen för att flytta oss mellan boende och planer, mm.
Kostnad: Ca pris 2500 kr/deltagare för boende, mat och aktivitet. Senast inbetalning av handpenning på 500kr/person blir 27/1 + resterande ca 2000kr i april.
Om ni svarar Ja, vill vi även att ni skriver in i kommentar:
1) Nivå Gruppspel (lättare), Nivå Tävling med slutspel (svårare), Nivå Båda (spelar ingen roll)
2) Behöver skjuts eller Har x antal platser i bil
3) Om förälder vill följa med och sova eller behjälplig på plats med skjutsning, mm
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 34 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här