Örebro cup
Lör 14 jun, 08:00-23:00
Örebro
Samling: 08:00Nu är det bestämt att vi kommer att ställa upp med 1-2 lag i Örebro cup.
Cupen kommer att spelas helgen 13-15 juni.
Första matchen kommer att spelas tidigast kl:15 på fredag och då flera skolor har avslutning på fredag innan lunch så kommer vi att ha gemensam samling fredag 13/6 kl:12 vid Coop parkeringen Åkersberga.
Kallelsen är öppen till 26/1 kl:18 och efter detta kommer vi att boka lag och boende.
Vi kommer att behöva ta in en handpenning på 500kr/person som ska betalas in senast 30/1-25.
Boende: I skola på luftmadrass
Matchinformation: 7-7, 2x20 min
Nivån på cupen är gruppspel (6 matcher) eller tävling med slutspel (4-6 matcher beroende på placering) och kommer att bestämmas när vi bokar in lag i januari.
Transport: Vi behöver ett antal bilar till och från cupen, samt eventuellt under cupen för att flytta oss mellan boende och planer, mm.
Kostnad: Ca pris 2500 kr/deltagare för boende, mat och aktivitet. Senast inbetalning av handpenning på 500kr/person blir 27/1 + resterande ca 2000kr i april.
Om ni svarar Ja, vill vi även att ni skriver in i kommentar:
1) Nivå Gruppspel (lättare), Nivå Tävling med slutspel (svårare), Nivå Båda (spelar ingen roll)
2) Behöver skjuts eller Har x antal platser i bil
3) Om förälder vill följa med och sova eller behjälplig på plats med skjutsning, mm
orebrocupen.se/Cupen kommer att spelas helgen 13-15 juni.
Första matchen kommer att spelas tidigast kl:15 på fredag och då flera skolor har avslutning på fredag innan lunch så kommer vi att ha gemensam samling fredag 13/6 kl:12 vid Coop parkeringen Åkersberga.
Kallelsen är öppen till 26/1 kl:18 och efter detta kommer vi att boka lag och boende.
Vi kommer att behöva ta in en handpenning på 500kr/person som ska betalas in senast 30/1-25.
Boende: I skola på luftmadrass
Matchinformation: 7-7, 2x20 min
Nivån på cupen är gruppspel (6 matcher) eller tävling med slutspel (4-6 matcher beroende på placering) och kommer att bestämmas när vi bokar in lag i januari.
Transport: Vi behöver ett antal bilar till och från cupen, samt eventuellt under cupen för att flytta oss mellan boende och planer, mm.
Kostnad: Ca pris 2500 kr/deltagare för boende, mat och aktivitet. Senast inbetalning av handpenning på 500kr/person blir 27/1 + resterande ca 2000kr i april.
Om ni svarar Ja, vill vi även att ni skriver in i kommentar:
1) Nivå Gruppspel (lättare), Nivå Tävling med slutspel (svårare), Nivå Båda (spelar ingen roll)
2) Behöver skjuts eller Har x antal platser i bil
3) Om förälder vill följa med och sova eller behjälplig på plats med skjutsning, mm