Cafeteriapersonal
Lör 5 apr, 08:00-17:30
Åkersberga IP cafeteria.
Samling: 08:00, Åkersberga IP CafeteriaHej alla vårdnadshavare i p2010-S. Alla ungdomslag i föreningen har blivit ålagda att sköta en av våra två cafeterior under en helg. Vi kommer endast behöva göra detta en helg under 2025. Vi tilldelades cafeterian på Åkersberga IP den 5-6/4.
Arbetsdagarna är uppdelade i tre skift och är som följer:
08:00-11:00 (förmiddag)
11:00-14:00 (lunch)
14:00-17:30 (eftermiddag).
Vi som lag får en "symbolisk" summa på 1100 kr som tack för hjälpen. Övriga vinsten går till materialinköp centralt i föreningen samt till en minnesfond.
Minst två vårdnadshavare behövs till varje pass. Spelare ska naturligtvis hjälpa till om de är matchlediga och har möjlighet men det är inget absolut krav.
Jag tror detta kan vara lite roligt och hoppas att så många som möjligt kan tänka sig att ta ett pass. Skriv i kallelsen vilket pass ni önskar eller om det inte spelar någon roll.
Det kommer finnas tydliga instruktioner på plats om hur allting fungerar.
Arbetsdagarna är uppdelade i tre skift och är som följer:
08:00-11:00 (förmiddag)
11:00-14:00 (lunch)
14:00-17:30 (eftermiddag).
Vi som lag får en "symbolisk" summa på 1100 kr som tack för hjälpen. Övriga vinsten går till materialinköp centralt i föreningen samt till en minnesfond.
Minst två vårdnadshavare behövs till varje pass. Spelare ska naturligtvis hjälpa till om de är matchlediga och har möjlighet men det är inget absolut krav.
Jag tror detta kan vara lite roligt och hoppas att så många som möjligt kan tänka sig att ta ett pass. Skriv i kallelsen vilket pass ni önskar eller om det inte spelar någon roll.
Det kommer finnas tydliga instruktioner på plats om hur allting fungerar.
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 67 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här